Best fucking NOT day ever

Denna dag var nog en av dem värsta asså vaknar som skit ont i halsen mm påvägen till skolan kom jag på att det var skolfotto... börjar med spanska lektion som jag sla sluta i för det går åt helvete! Sen blir det engelska prov som jag har vart så nervös över så jag sovit ca 2 timmar i natt och det går åt helvete för jag inte hann göra klart den!
Sen blev det skolfotto och då blev jag helt misslyckad.. yey men det är ju som vanligt iaf .. tur det -.-'
Sen böev det ner mot stan med FF till frissan med frida och hon färgade sitt hår brunt SKIT SNYGGT fast hon inte vet det än..  dumma FF sen tänkte jag också beställa til för slinga eller färga och klippa men det var fullt sen skulle jag pierca mig det gick också åt helvete.. sen skulle jag hem .. kom på bussen hem att jag glömde min phsyk bok och min energy dricka i fridas väska. . påväg hem uppför mördar backan lyckas jag tappa skon och fucka min vrist... BRA ANNA .. nu är jag hungrig men det skiter jag i för jag kommer bara göra illa mig ellern faila som vanligt!
ADIOS!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0